שלא יעקצו אתכם- קוטל יתושים מומלץ בעיצוב חדשני

עקיצות יתושים מגרדות ומטרידות בהחלט אינן נעימות, אך בקלות ניתן להימנע מהן, עם קוטל יתושים מומלץ המציע את כל הפתרונות! כיום, במקום להשתמש בדוחה יתושים, חומרים כימיים מסוגים שונים, או לנסות "לצוד" את החרקים המעופפים החמקמקים בעצמכם, יעיל ובטוח יותר להשתמש באמצעים טכנולוגיים העומדים לרשותכם. קוטל יתושים UV בטוח לשימוש, הוא מכשיר אותו אנו רואים ביותר ויותר בתים בארץ ובעולם- את היתושים עצמם לעומת זאת, איננו רואים כלל כשקוטל היתושים המתקדם בפעולה!

קוטל יתושים UV בעיצוב שלא נראה כמותו

עיצוב וודאי אינו הדבר הראשון שקופץ לראש כשמדובר בקוטל יתושים וחרקים, אך לצד אמצעים טכנולוגיים וחדשניים, גם לנראות המכשיר תפקיד חשוב. הסיליקון האיכותי ממנו עשוי קוטל היתושים אינו שביר, נעים למגע ומרשים ביופיו- ואף מבטיח את עמידות המכשיר לטווח הארוך. בנוסף, בלחיצת כפתור בלבד ניתן בקלות להפוך את המכשיר מקוטל יתושים מומלץ למנורה לכל מטרה!

למכשיר המעוצב והחדשני שני מצבי תאורה נוספים: מנורת שולחן בוהקת לצרכי עבודה או לימודים, או מנורת לילה עם תאורה נעימה אשר תשתלב היטב בכל חלל וחדר. טכנולוגיית ה- UV, ממאפייניו הבולטים של קוטל יתושים UV, אף מבטיחה שבכל מצבי התאורה השונים וכל זמן בו המכשיר עובד- צריכת החשמל היא מינימלית. 

קוטל יתושים מומלץ- הבטיחות מעל הכל

קוטל יתושים UV  מבית FIX Sonic עשוי מסיליקון, בשילוב ABS ועץ אשור. במכשיר אין BPA, כימיקלים או חומרי הדברה, כך שניתן להציב אותו בכל מקום ואף בקרבת תינוקות, ילדים, נשים בהריון, מבוגרים וחיות מחמד ללא כל חשש. בקוטל יתושים וחרקים, בשונה מדוחה יתושים, מנורת ויולט LED המושכת אליה את המעופפים הלא רצויים הנמצאים ברדיוס של עד 50 מטרים- ללא קרינה כלל, רעלים, רעשים או ריחות. 

לקוטל יתושים UV ההתאמה המלאה למזג האוויר הישראלי, המבטיחה את יעילותו המקסימלית והגנה מלאה מפני יתושים בכל עונות השנה! כמו כן, במכשיר מערכת ייבוש אוטומטית ידידותית לסביבה ולוח תחתון המסתובב 360° לניקוי יעיל, מהיר ופשוט.

הבטיחות כמובן היא מעל הכל- וכל קוטלי היתושים שלנו בטוחים לשימוש בכל מקום, בבית ובחוץ. במידה וקיים הצורך בקוטל יתושים לחצר או לחיק הטבע, תוכלו גם לבחור בקוטל יתושים אולטרא סגול מבית FIX Sonic הנטען באמצעות חיבור USB, עם סוללה המחזיקה שעות- ומבטיחה זמן איכות ללא יתושים וללא עקיצות!  

טכנולוגיה וחדשנות- קוטל יתושים וחרקים

קוטל יתושים וחרקים חדשני הוא מוצר ללא פשרות כשזה נוגע לאיכות ובטיחות. לקוטלי היתושים שלנו עיצוב מנצח, טכנולוגיה מתקדמת ויתרונות נוספים: 

  • ללא קרינה וללא רעלים- בטיחותי ומתאים לכל בית, גם לבתים בהם תינוקות, ילדים קטנים ובעלי חיים!
  • טכנולוגייה מתקדמת- לקוטל יתושים UV טכנולגיה חדשנית המבטיחה יעילות ואפקטיביות מירבית, אך עם צריכת חשמל מינימלית.
  • עיצוב מנצח- קוטל יתושים מומלץ, קומקפטי וקל משקל עם מערכת שליטה אופטית חכמה, המשמש גם כמנורת שולחן או מנורת לילה.
  • תחזוקה וניקיון ללא מאמץ- עם פטנט ייחודי: מגש איסוף נשלף לניקוי מהיר המסתובב 360° מעלות.
  • ללא עקיצות 24/7- בתוך קוטל יתושים וחרקים מנורת ויולט LED איכותית, המושכת את המעופפים שאינם רצויים. עם הפעלת המכשיר, ההגנה מובטחת!   

קוטלי היתושים, כמו מגוון המוצרים הייחודיים של  Fix Sonic משרתים בנאמנות לקוחות בכל רחבי העולם- וכיום, אנו נרגשים להציג אותם בבלעדיות לקהל הישראלי. המוצרים המתקדמים והאיכותיים של Fix SONIC מגיעים עם 12 חודשי אחריות ובמשלוח מהיר עד לפתח הדלת. לפרטים נוספים ושאלות, ניתן ליצור איתנו קשר בכל עת.

לרכישת המוצר נא ללחוץ על הקישור הבא