סובלים מעקיצות יתושים וגירודים? זה בדיוק בשבילכם - קוטל יתושים מומלץ!

אתם יכולים לבחור בין קוטל יתושים לחדר וקוטל יתושים לגינה, אבל רק אם בחרתם בקוטל יתושים מומלץ ואמין שעושה את העבודה - תשימו סוף לכל עקיצה, גירוד, או בעיה!

 

קוטלי היתושים של FixSONIC הם מלכודות יתושים אלקטרוניות יעילות ובטוחות: ללא חומרי הדברה, ללא קרינה וללא חומרים רעילים או ריחות. קוטלי יתושים המספקים הגנה 24/7 מפני יתושים ועקיצות וכמובן- בטיחות ללא פשרות. המכשירים מתאימים לחדרי ילדים ותינוקות, לנשים הרות, כמו גם לבתים בהם חיות מחמד!

לקוטל יתושים לחדר עיצוב חדשני ומפתיע! בלחיצת כפתור הופך המכשיר למנורה עם שלושה מצבים: תאורת LED UV המפתה ומושכת אליה יתושים ומעופפים לא רצויים, תאורה בוהקת לצרכי עבודה ולימודים, או תאורה נעימה ועדינה כפי שמוכר לנו ממנורות הלילה הקלאסיות. קוטל יתושים לגינה הוא קומפקטי ואלגנטי, אך חזק ואפקטיבי: עם קרן אולטרא סגולה של 365 ננו מילימטר וגוף קירוי משוכלל. ניתן לטעון את המכשיר בקלות באמצעות חיבור USB- ולהנות ממנו בגינה, בחיק הטבע, או היכן שתרצו!


עיצוב חדשני ומפתיע! בלחיצת כפתור הופך המכשיר למנורה עם שלושה מצבים: תאורת LED UV המפתה ומושכת אליה יתושים ומעופפים לא רצויים, תאורה בוהקת לצרכי עבודה ולימודים, או תאורה נעימה ועדינה כפי שמוכר לנו ממנורות הלילה הקלאסיות. קוטל יתושים לגינה הוא קומפקטי ואלגנטי, אך חזק ואפקטיבי: עם קרן אולטרא סגולה של 365 ננו מילימטר וגוף קירוי משוכלל. ניתן לטעון את המכשיר בקלות באמצעות חיבור USB- ולהנות ממנו בגינה, בחיק הטבע, או היכן שתרצו!

 מחפשים שקט בחדר שינה בבית ואפילו שאתם יושבים במרפסת או בקמפיינג באוהל אז קוטל יתושים שלנו זה הכתובת עובד ללא רעשים ללא פליטת חומרים וללא ריחות בכלל.

מוזמנים לבקר בחנות שלנו, FixSonic - ולהבטיח הגנה מלאה מפני יתושים, עקיצות וגירודים בקיץ הקרוב!

 לרכישה